Vart tog sommarlovet vägen?

Jag har precis insett att sommarlovet alldeles snart är slut, denna tiden som ska varaunderbar och kännas som för evigt.
 Jag har också precis insett att jag inte träffat någon från min klass på hela sommar lovet. Visst jag kan nog säga till mitt försvar(även om det inte finns) att jag jobbat i 4 veckor plus varit borta i tre, och sedan så skulle jag övnings köra för att klara uppkörningen, som jag ändå kuggade, jävla skit. så de veckorna jag sköt mitt sociala liv åt sidan för att övnings köra var en gnutta bortkastade. Jag får hoppas att jag träffar dom (er) på malmöfestivalen!

Och just det jag fyller ju år idag :) fast det betyder alltid att sommaren är slut och att skolan börjar... men jag får ju presenter :)

Kommentarer
Postat av: Kaisa

oj, du har börjat uppdatera din blogg igen! :) hej hedvig! och grattis, jeetemycket försent men iallfall, grattis :) jag ligger hemma i körtelfeber och det suger brutalt men jag hoppas jag är frisk när skolan börjar. ha det bra och vi ses snart igen! kraam!

2007-08-22 @ 20:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0