Varför?

Det finns så mycket saker jag skulle vilja veta varför de finns och varför de händer...
Som Varför Lomma bussen har ett hopp mellan 2340 och 0140?
Varför jag inte orkar göra något längre?
Varför jag inte vågar skolka, så jga bara sitter och bokstavligt talat sover på lektionerna?
Varför jag sitter hemma och googlar på diverse onödiga saker istället för att plugga på de få saker jag har kvar på denna termin?
Varför kan jag inte få bra betyg i mina ämnen?
Varför smakar maten på skolan så illa (Jag syftar på dagens mystiska rotsaksblandning till lunch)?
Varför klagar jag på allting?

Usch jag orkar inte mer.. Nu hoppas jag verkligen att det blir roligt i morgon i Köpenhamn i morgon med klassen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0