Ännu en blogg till det djupa bloggträsket

Jaha... Då var det dags för ännu en blogg i träsket. Är det mening att man ska pressentera sig? Frågan är om man orkar. Jo. lite kort kan man ju skriva...
Okej. namnet var Hedvig ( ganska logiskt ) är snart (?) 19 år och går sammhäll kultur. och jag vågar nog säga att det är en av de flummigaste program som finns. SOF.

Idag när vi hade gått till biblioteket, för att "söka fakta" under Standen och Framtiden lektionen, dvs gå till biblioteket inse att man inte pallar vara kvar längre en fredags eftermiddag och gå hem.
Men vi kom in på en kort diskussion om den nya designen på mjölkpaketen, alltså skruvkorken. Jag personligen tycker nog att det är något av det smartaste som gjort på länge. Eftersom nu kan man lättare öppna mjölkpaketet utan att behöva idiotförklara sig själv när eländet inte går att öppna av okänd anledning. Nu man kan också lägga paketet ner i kylskåpet utan att allt rinner ut och till sist min favorit anledning, jag är ganska petig med bästföre datum och om mjölken smakar mysko så häller jag ut den, eller eventuellt bara ställer tillbaka den så min kära syster kan smaka och se om den är fräsh, men nu, den nya korken gör så att mjölken inte tar smak av äckliga saker i kylen som skumm senapssås eller en intressant röd gegga som mina päron hade som dippa.

Yesus boxus...Det var väll allt för denna gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0