Arga franska gubbar

Okej nu har man gjort det också! Jo jag skulle ringa min franska kompis, så jag slog hennes mobil nummer. ingen svarade så jag lämnade ett medelande. Och efter bara några sekunder ringde numret igen, men det var ju inte Noèmi utan en fransk man som förstod att man kan faktist ringa fel. Jag bad om ursäkt och vi skarattade lite besvärat åt saken. efter jag lagt på väntade jag fem minuter, sedan testade jag igen, jag kollade nummret extra noga. Och vem svarar inte då efter några toner, jo samme franske man, fast denna gång var han inte lika snäll... sa något om att borde kolla upp nummret och mummlade något argt som jag inte riktigt inte uppfattade. Så det slutade med att jag fick skicka ett mejl till lilla Noèmi, så jag hoppas bara att den arga franska guben inte har hennes mejl också, för då blir jag faktist rädd... vem är egentligen Noèmi isåfall?


Kommentarer
Postat av: anna yo

hahaha, slutraden :)

2007-05-13 @ 00:19:07
URL: http://fladdenflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0