Borde kanske städa, eller?

Jahapp... Jag tänkte att jag skulle för en omväxling skulle lägga upp bilder på bilddagboken, efter en vänners starka övertalinigsförmågor. Jag traskar ner till mitt bombnedslag som skulle vara mitt rum. Jag går fram till mega berget mitt i rummet det vill säga mitt skrivbord, drar en djup suck och börjar rota efter sladden till kameran. Jag rotar och raotar. det slutar med att jag lägger allt i en hög.
Vad finner jag då, jo ett oöppnat paket toffsar, en tygkasse, en skål med ett äppleskrutt, tre linjaler, en 50 lapp och mammas cykel nyckel (vilket jag smög upp och lade tillbaka den i nyckelskåpet eftersom jag totalt har nekat till att ha använt den) men hittade jag min sladd? Nä givet vis inte... Så frågan är om jag borde städa lite, jag kanske kan göra några fynd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0