Melodifestivalen, överskattad?

Igår så var det ju den kära melodifestivalen, och vad ska jag säga, jag kan ju inte ljuga och säga att jag faktist inte alls såg fram mot detta musikevenemang, och att jag ofta såg "Inför melodifestivalen". För det gjorde jag ju.
Men nästa år då vetifan om jag orkar, det var mycket roligare förr att sitta och kritisera allt och alla som hade med hela grejen att göra, men det börjar det hela bli lite patetiskt, ni som såg det måste hålla med mig (hoppas jag). Man ser tydliga trender, i år var det lite "rockigt" och "lidnade" som var helt rätt.
Jag tycker att efter förra året då Lordi vann så var det nog dax att lägga ner hela grejen. Eftersom mina planer för igår inte riktigt blev av eller hur Anna. Så parkerade jag mig framför Tvn och Melodifestivalen men vid nästan alla bidrag var det enda jag kunde tänka på: Shit denna låt kommer att bli en sommar plåga utan dess like.
Eftersom den enda gången jag lyssnar på radio är när jag jobbar, och jag ska nog jobba de 4 första veckorna på sommarlovet och då är det väll lagom tid för att de riktigt kassa låtarna från melodifstivalen att göra entré som officiella sommarplågor.
Det vill säga 4 veckors lidande för mig.

Kommentarer
Postat av: marcus

Det värsta är östeuropas svågerpolitik. vi i väst har inte en suck.

2007-05-13 @ 11:02:03
URL: http://inteanonym.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0