One down so many to go...

Yes nu har jag lämnat in mitt rättskunskapsarbete, yes äntligen klar.
Nu ska jag chilla och kolla lite på TV. Eller det hade jag tänkt. Men då inser jag att jag fortfarande har Filmkunskapen, Historian, Italienskan och Standen och Framtiden kvar (plus att jag säkert glömt något) så det jag trodde skulle bli en skön kväll framför TVn blir en stress kväll framför datorn i ett virrvar av olika papper med mer eller mindre trovärdig fakta, man sitter och funderar hur källkritiska man kan vara... eftersom om man är för kristisk har man ingen bakgrundsfakta alls...
Och när man sitter där och funderar på källkritik och perspektiv så börjar man kolla vilka som är online på msn och bara sådär så "råkar" man logga in och sitter där hela kvällen istället. Undra varför det blir så, eller det kanske bara är jag med min extrema diciplin.
Men nu ska man nog ta sig i kragen och göra lite Filmkunskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0