student

jasså då har man varit på årets första student.. det var kul... och jag som hade sjuklig ångest inna, jag fruktade mina gamla klasskamrater., men det var jätte roligt, jag hängde med ferret och min bästis X sedan så kom killarna från min gamla klass och började prata med oss... sean gick dom och då stannade några som gick i nån paralellklass men vi diskuterade... visst jag tappade ämnet ganska snabbt... vilket ja offta gör efter ett par öl... men det var roligt... och nu har man komit hem från efter fest där man egentligen inte kände en kotte... så nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på attt jag kommer upp i morron... till skolan... och jag antar att vi inte har nk,.... inta jag i varje fall :P...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0