vår generation är utrotad!

Jag och min goda vän Jenny skulle gå på en promenad, och det står en kille precis utan för idrottsplatsen som antagligen väntar på någon eller något. Vi fortsätter vårt flanernde i gatlyktornas oranga ljus, vi hinner väll tio meter från den mystiske killen och så stannar en taxi och frågar är detta idrottsplatsen. Ni som inte varit här förstår inte riktigt hur absurt det hela var: vi stod utanför en stor idrottsplats och en taxichaffis som frågar oss om det är idrottsplatsen, Jag bara svarar att ja, och sedan pekar jag på den mystiske killen och säger att det antagligen var han som väntade på taxin.
Sedan skrattade vi jätte mycket.
I kväll kändes det som om det var sommar... det var inte alls kallt ute och man kunde gå runt i "centrum" och skoja och stimma utan att något litet mopp gäng skulle börja mucka gräl.
Åh vad jag vill ha sommar lov nu!
B2 - Gud vad dumt!
B1 - Ja! alla kan ju inte vara lika smarta som oss!
B2 - Nä det är sant! Vi är en utrotad generation!
B1 - du menar väll utrotningshotad...
B2 - Jaaa Hahahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0