Jahapp

Jaha då hamnade men här? igen? Hur svårt kan det vara att bara sätta sig ner och göra det man ska? Nu sitter jag och njuter av en kopp te och lyssnar på min CD ? ?ljuva 80-tal?.

Idag har varit både en dålig dag och en bra dag, den var dålig tills jag slutade skolan, sedan ringde en vän och vi åt glass och snackade skit, det var jätte trevligt! Men nu börjar det gå utför för denna sega dag som man på sätt och vis inte vill ska ta slut, för då blir det i morgon är det dags för NP i Svenska. Det är det jag borde göra nu, förbereda mig för det, men allvarligt talat hur förbereder man sig för ett NP?

Är det bara jag som inte kan plugga när det är fint väder ute? Det känns som om man borde vara ute och ta vara på solen, vi bor ju trotts allt i Sverige.

 

Nä nu får jag nog ta tag i mig själv och göra något vettigt som exempelvis skriva en packlista till Prag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0