Littvet och Kuhi, varför går det inte???

Varför ska det vara så svårt att bara sätta sig ner och skriva just detta arbete, kanske för jag verkligen inte förstår frågorna. Jag får bara mer och mer ångest över det. I detta fall har jag verkligen försökt skriva det. Jag lider antagligen av post PA idétorka. Jag trodde det skulle vara skönt att ha lämnat in PA, men tydligen har jag blivit totalt inkapabel av att skriva arbeten. Det går hur bra som helst att skriva blogginlägg (tydligen).
Jag gör tydligen allt annat istället för att göra arbetena, exempelsvis listan nedan.

Saker man kan göra istället för att plugga litteraturvetenskap och kulturhistoria:
1.   Kolla sin mail
2.   Skriva mail till gamla vänner som man starkt kände för att skriva till
3.   Fika, göra en mysig hemma fika 4.   Skriva listor (personlig favorit)
5.   Rita klänningar och diverse andra klädesplagg
6.   Sy
7.   Putsa skor
8.   Städa
9.   Tvätta håret
10.   Sortera sina papper i väskan
11.   Räkna dagarna till prag
12.   Räkna dagarna till studenten
13.   Planera morgondagens ?outfit?
14.   Tvätta
15.   Diska
16.   Träna
17.   Göra yoga framför tvn
18.   Titta på ytterst intelligensbefriade tv serier
19.   Sortera sina cd efter bokstavs ordning
20.   Sortera om sina cd efter genre
21.   Läsa tidningen
22. Läsa en bok
23. Mata katten
24.   Handla mat
25.   Skriva meningslösa blogginlägg

Kommentarer
Postat av: Lizzygirl

i've been there my friend. alldeles för många gånger. Listor och rita kläder är mina favoriter.

2008-04-18 @ 13:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0