"Värdens meningsfullaste dag"

Det var ett tag sedan men vafan... anledningen heter väll PROJEKTARBETE... Som man nu tack gode gud är klar med! Woho!

Idag så skulle vi på studiebesök, jo visst kära vänner sånt händer även på gymnasiet! Vi satt på en helteckningsmatta i källaren som ska vara "Islamikcenter", lissnade på Imimen som var en sympatisk man med jultomtefaktor! Vi fick kaka (på en torsdag!) och juice... efter det så gick vi tillbaka till skolan och åt mat... om man ska kalla den såsen för mat... nä inte ska man vara kräsen, men veggi mat är inte så svår att göra... och den behöver inte innnehålla ÄRTOR.  efter det var det kulurhistoria, vilket resulterde i att vi satt i kafeterian eftersom toffelt kajjan försvan på vägen! Vi hade mysigt i vår pyssel hörna där Lisen total sågade min jatte fina tulpan, och där lisen ritade munnen på loppan i hörnen i stället för i mitten... men det är väll postmodernism eller?
Vi satt och ritade och hade jätte trevligt! efter den lilla "pysseljuntan" så var det dags för Litteraturvetenskap eller ska vi säga kafferast?
så småning om gick kajjan och lisen hem eftersom de hade ingen lektion kl 1500... så duktiga lilla jag satte mig i biblan och läste frågorna till littvet...

vilken lång dag... men men.... Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0