Hemma hos mig! Den stökiga versionen!

Lisen ville att jag skulle göra ett litet hemma hos reportage... så det tänkte jag göra... visserligen är det inte så mycket att se, men det kommer upp ändå. Det är även ganska svårt att fotografera då rummet är för litet för att få en helhets bild.

Men jag måste säga att ,mina gardiner är fast nålade på ett band eftersom jag inte har någon symaskin. Men jag önskar mig en av tomten. Det roliga är att det ser helt okej ut faktiskt trots att det bara är nålat.
Det jag saknar är en normal bokhylla då jag har vad jag kallar "möbeln" en korsning mellan ett skrivbord och en hylla. Mycket spännande tingest. Jag behöver nog lite mer på väggarna. Jag har planer på att införskaffa en tavla på Paris från IKEA den är stor och täcker upp större delen av min vägg.
Louise kan ju annars komma hit och få visa sina inrednings skills, jag vill ha lite missmatch, fast inte fult ;) du vet vad jag menar (hoppas jag). så det är bara att börja spåna ;) 
 
Här ser man mitt skrivbord och mitt fönster
och så ser man hur stökigt det är :P

Här är "möbeln" och den ser ju ut som jag vet inte vad.

Min säng, min lampa och mina hem gjorda tavlor.

Min mysiga fotölj som ser mycket sunkigare ut på bilden än i värkligheten.


Min hall med mina komihåg postit lappar på dörren och mina skor :)
Ja det var allt ;) får se när nästa mass upp datering händer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0