Hur svårt ska det bli????

AAAAhhhh! Jag blir galen nu sitter man här i år igen... Jag som faktiskt var ute i god tid! Tydligen för god tid! Men folk (läs mina älskade vänner) tyck ha ofantligt enorma problem med att kunna bestämma sig! Så nu sitter jag här i år igen och det går inte alls! Jag ni vet säkerligen vad jag pratar om! Det mest överskattade kvällen på hela året! Ja nu har ni gissat er till va! Det är givetvis nyårsafton. Jag sa samma sak förra året nästa år ska jag sitta ensamman i mitt rum i Linköping och käka glass.

Men jag har en fin klänning åtminstone! Alltid något positivt!

Ps Jag citerar en god vän "Det krävs en BITCH för att få något gjort" så förlåt ds


 
En liten påminnelse om det fina med nyår

Kommentarer
Postat av: Lisen

Hehehe jag känner mig ofantligt träffad där med citatet!

2008-12-30 @ 19:33:20
URL: http://attvaralisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0