Jag vill ha detta!

Jag är sjukt rastlös... det kliar i hela kroppen på mig jag vet inte vad jag ska göra... Jag borde definitivt sova men jag kan inte! Jag tror att det får bli så att jag städar mitt rum igen.
Jag vill så himla gärna göra om i rummet, men man får ju inte måla hur som helst. Jag är väldigt sugen på att byta gardiner, jag har nog inte gillat de jag har. Jag vill ha lila gardiner, jag har hittat några på IKEA och jag har sett vissa tyger som skulle göra sig. Men huvudsaken är att jag vill nog ha enfärgade trots allt! ... för då kan man passa in mer med tavlor och liknande. Nu har jag pillat ihop ett collage! De här sakerna vill jag ha!
Detta vill jag ha... Jag ommer nog så smått försöka införskaffa detta!
Jag ska satsa på att införskaaffa dessa saker. Jag vill ha lite förändring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0