SUCK!

Nu är man hemhemma i lilla Lomma igen... tyvärr så har min älskade syster övertagit mitt gamla rum vilket leder till att jag har fått hennes gamla. DET HAR BLÅA VÄGGAR! Jag tycker inte alls det är en lugnande färg. Rummet ser ut som ett bombnedslag. Ett riktigt ordentligt, eftersom alla mina saker som jag inte tagit med till Linköping är ned packade i lådor och staplade/ utslängda i det minimala blåa rummet... dessutom är min säng är täckt med gamla studentpresenter som man inte riktigt vet vad man ska göra med dem. Så här sitter jag 00:58 och suckar och skjuter upp röjningen av sängen trotts att hela jag bara vill sova. Äh om man ska göra en ansats...snart...kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0