Nu ljuger jag igen

Jaha då var det dags igen.

Mycket har hänt sedan sist men ändå så lite att berätta. Vi har åkt till Praha och framförallt vi kom hem från staden.


Till en annan sak, jag tror att jag är en lögnare, jag ljuger, kanske inte så mycket för andra, men mer för mig själv, vilket är ganska så idiotiskt eftersom jag om någon borde veta att jag själv ljuger speciellt om den jag ljuger för är mig själv? (
Usch nu fick jag jätte hämska Linda Bengtzing vibbar på detta, Jag ber så hämskt mycket om förlåtelse om det liknas med något som har med henne att göra)

Fast den största frågan är varför jag skriver detta på en plats där alla som vill kan läsa det, fast kan det vara så att genom att skriva om det kanske jag slutar lite med den dåliga vana jag har skaffat mig. Titta där ljög jag igen.

Man kanske borde söka hjälp, fast vad vore man utan lite ångest och tvångstankar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0