rundtur i malmö city

Att köra från Lund till Malmö är inte så knepigt men när man väl har kommit till Malmö är det betydligt mycket svårare att hitta, speciellt när (det låter konstigt) träden fått blad. Så jag virrade runt värnhem under ett bra tag sedan trodde jag att jag hade hittat rätt men det hade jag inte, så jag körde in på en gård för att vända, då fick jag motorstopp samtidigt som bilen pep efter bensin, jag fick panik och trodde direkt att jag hade fått soppatorsk.

Fast det hade jag visserligen inte, men nu började jag leta efter en bensin mack och då hittade jag till skolan där mamma jobbar! Jag kan inte köra i Malmö, det är slutsatsen av detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0