En spontan torsdag

Jag skulle bara till hg och ta en max två öl, och se bandet som spelade. Det slutade med att jag tog många fler öl och stannade till stängning. Det var sjukt bra musik,(bandet var sådär helt okej om man satt i rummet bredvid) men efter bandet när det var männen i båstet som stod för låtarna. Jag hörde för första gången ute en låt av Le Tigre Jag blev extas! Jag virrade runt och jag inser idag att jag var nog lite rund underfötterna, men gud vad roligt jag hade! Sedan körde vakten ut oss när de hade tänt lyset och vi stod i en ring och sjöng stad i ljus, eftersom den inte spelades.

Det var sjukt kul! Desutom mådde jag oförskämt bra i morse!

Ciao belli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0