Fredag =)

Hemma efter en mycket lång dag!
Jag har varit på VFU och försökt lära 13åriga pojkar sticka, det gick sådär. Jag har aldrig sett någon så koncentrerad i hela mitt liv som en av dem var när han skulle sticka de första maskorna.
När jag kom hem så var det lite fix och trix här hemma och där efter på en prov runda till blåsets valborgsrunda (jag sympati följde med eftersom jag inte ska vara i linkan på valborg).
Där efter lite grillmys och massor av skratt och snack. Sedan bar det av till HG. Det var mycket trevligt, minglade runt och jag och Mia snackade massor (välbehövligt, och ja det var vi som ockuperade en av toaletterna på damtoan, förlåt). Därefter upptäckte jag att min mobil inte var i min väska, med hjärtat i halsgropen ställde jag mig i garderobskön i hopp om att den skulle vara i min andra väska. Jag väntade och väntade… sedan så kom Andreas… och vi väntade och väntade… tydligen så kunde killen i garderoben bara betjäna dem som stod på den vänstra sidan (jag har själv jobbat i garderob så jag får kritisera). Så vi fick allt vänta lite till. När jag väl blev betjänad så var jag lite sur och tvär, så då letade jag upp mobilen och gick hem. Jag har trotts allt en späckad dag i morgon (idag).

Mina sista ord är väll att packmanprogrammet inte står så högt i kurs efter idag.

Ciao Belli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0