Fredag!

Ja så var det fredag... Just nu sitter jag i min korridor jag har varit på tackfest... det var ganska kul!...Vår käregeneral försavann... Vi vet inte var han är... men eftersom han är äldst så kan han ta hand om sig själv... Jag hoppas Mia och joel palrar sig hit och svänger sina lurviga med mig  och teknologerna/ekonomerna.. nu hör jag att de plockat fram singstaret... då kommer det bli spännande... eller snarare... det låter faan! Och nu kom det ut två helt okända tjejer från min toalett... spännande!
aja nu ska jag joina korridoren!
Ciao Belli... Vorrei una bella notte!

Kommentarer
Postat av: Elin

Generalen gick hem...

2009-04-04 @ 15:52:12
URL: http://elinelwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0