Hemma i Linköping igen!

Nu är jag äntligen tillbaka från min semester. För det är precis vad det har varit, jag har gått runt i solen, ner till stranden. Myst med gamla vänner. Jag har haft sommarlov, eller det har det känts som iallafall.

Jag tilldelar  mig själv en eloge eftersom jag klarade över en vecka utan att bråka med min mor. Det är en stark bedrift eftersom jag har lite svårt att vara tyst och kan vara lite väl rak på sak hemma, och vissa tar allt personligt. Illa!

Igår var första dagen barbent för min del! Det var jätte skönt att kunna ha på sig klänning utan stiksiga strumpbyxor!

En annan sak jag har konstaterat är att jag tycker tak är väldigt fint. Jag tycker om utsikter över tak. Jag tänkte läga upp en liten bild på utsikten från ovanvåningen i huset.


Ni kanske ser det stora blå blöta där borta med!!

Nu ska jag strax bege mig tillbaka till campus för möte! Där jag kommer få blinka med mina blåögon och säga att jag ska sätta mig vid symaskinen på direkten när jag kommer hem... typ... Men som kompensation ska jag minsan släpa med något eftersaknat till mötet!

Ciao Belli

Kommentarer
Postat av: Ruff

Tak kan vara tokmysiga...

2009-04-15 @ 01:44:35
URL: http://jensuno.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0