Idag... eller igår var en konstig dag...

Jag vet knappt ens var jag ska börja... Hela dagen har varit upp och ner, jätte mycket stress och lungt och avslappnat.

Jag fic iallafal reda på att min älskade Katt (Jag är en mini tant, okej!) avlivades idag. Han hade två cystor som tryckte på balansnerverna, och han skulle inte repa sig så då tog mina föräldrar ett vättigt beslut. Han var trotts allt en ganska gammal katt, 12 år. Visst de flästa blir äldre men de finns de som blir yngre. Anyway. Här kommer en bild på honom.


Min syster och min katt när jag var hem över påsk


Jag försökte ta ett fint fotto på katten med jag lyckades bara få halvgalna bilder på honom, men han var ju lite galen.


Såhär kommer jag minnas min myskatt!

Jag struntar blankt i att jag låter som gamla tant Asta och hennes 35 katter och lika många i fottoalbumet. Men jag fick honom när jag skulle börja trean på lågstadiet så han har varit med under större delen av min uppväxt.
Buona notte il mio gatto e tutti altri

Kommentarer
Postat av: Lisen

Nej,inte våran allas chillkatt Pelle! Ledsen Hedde.

2009-04-21 @ 09:13:33
URL: http://attvaralisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är skrämmande att du som pluggar till lärare knappt kan stava!

2009-04-21 @ 14:26:42
Postat av: Anonym

"Those who can't do, teach" heter det ju!?

2009-04-21 @ 15:50:53
Postat av: linda

ÅÅåå, vad tråkigt!

2009-04-21 @ 15:55:41
URL: http://korvstroganoffen.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0