Jaha... då var denna dagen över den med...

Idår (eller tekniskt set förrgår) hade vi vår Majfest. Det blev sjukt lyckad! dessutom är det oändligt skönt att ha den avklarad, det ör ett steg påvägen, ett sjukt roligt seg men trots allt ett steg!

Idag har nog varit en av mina minst produktiva dagar... Jag kom hem runt kl 06 i morse lite lagom full och stöp i säng. sedan vaknade jag väll runt 8-9 tiden och beslöt mig för att sova "lite till" kl 12 vaknade jag igen och kom på att oj, jag kanska ska hämta ut min tenta... så jag smsade Linda och hon var förtfarande kvar på campus, så jag tog på mig det första bästa och slängde mig på cykeln och begav mig mot key. Kom dit hämtade ut tentan, sjukt nervös men jag klarade mig. Visst bara ett G men jag förtjänade knappt det. Efter lite prat och mys i solen så cyklade jag hem igen och åt lite luch. framför "Over the hedge". Men när jag insåg att jag höll på att somna så gick jag och la mig. Hade tänkt att jag skulle power napa... ja om man tycker att en powernap kan vara tre timmar lång så vardet väll en sån... sedan in i dushen och påmed kläder och iväg till Josse och Elin. För attsedan gå till födelsedagsbarnet Emelie som belv hela 20 år gammal (alltså "få gå och handla på systemet" åldern). sedan skulle Mia och Josse på äventyr men ja  ville inte följa med så jag följde med Julia, Lisa och Lelle till Hg. Där vi ägde dansgolvet, sedan tappade jag bort dem när jag hitta några andra massor av mysiga människor, som  jag hängde med större delen av kvällen. sedan kom Mia och Josse till hg deras äventyr var aldeles för energikrävande så hg var lagom.
I det stora hela har jag haft en rolig dag med prat med folk, visserligen lite svår tolkeligt men man ska väll inte tolka allt här i världen!

oj detta blev ett lång inlägg hoppas ni orkar läsa hela!
Ciao belli, tanti amori

Kommentarer
Postat av: Ruff

<3 "svårtolkeligt". Jag tycker om uttrycket. Jag ska börja använda det.

2009-04-18 @ 03:22:57
URL: http://jensuno.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0