Oj

Nu är jag hemma igen efter turen i Malmö, som inte blev så lång alls. Jag klippte mig och färgade håret litegrand. Men när jag sulle ge mig ut på shopping turen fick jag nästan lite torgskräck. Det var sjukligt mycket folk, mycket daskar med. När det är mycket folk på stan är det inte lika kul att strosa runt själv. Så efter en snabb tur till H&M gick jag och hämtade bilen och körde hem till Lomma. När jag kom hem insåg att jag hade glömt gå till systemet så då var det bara att sätta sig i bilen igen och denna gång bar det av till Burlöv Center (eller OBS för oss som minns). När jag har varit på Nova så har jag gjort de flesta "Shopping Center" i närheten här.

Nu ska jag Plugga lite i solen sedan in till lund till Carro för mat och öl i solen.

Ciao Belli

Kommentarer
Postat av: Skåne

OBS i våra hjärtan

2009-04-12 @ 00:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0