Tur att det var nerförsbacke

Igår träffade jag Carro (S) på Willys i Lund och vi handlade mat, därefter bar färden hem till henne av. Hon skjutsade mig på hennes mer eller mindre skruttiga cykel, det blev en spännande färd med viftande med purjolökoch vinglande. Vi körde förbi en gammal vän som knappt noterade att vi kom förbi, vilket var lite underligt när vi skrammlade så pass mycket så alla andra tittade på oss. vi fortsatte och kom så småningom hem till Carro. Vi åt och drack gott, sedan var det glass time! Glass maskin är en jätte bra ide! Då blir glassen som man vill.... nästan...

Idag hade jag tänkt plugga på riktigt. Får se hur det går... Jag efterlyser här någon som vill plugga med mig, eftersom minapäron ska ha påskmiddag med 26 skrikande vuxna och det kommer vara lite svårt att koncentrera sig på texterna.

Det löser sig väll
Ciao Belli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0