Vad är väll en helt vanlig tisdag?

Jag har nyss kommit hem från [hg]. Det har varit open mic som kulturutskottet anordnade och alla var verkligen enormt bra! Jag blev förvånad när jag hörde vissa namn, dock inte negativt, mest att det var en självklarhet. Det var desutom toppen. Visst att det var väll ett ganska jenomgående tema på musiken under kvällen, den var mysig men man kan bli lite deppig av den. Men det botades av den där killen som var lite för full för att spela definitivt för full för att inse att det är ganska bra att spotta ut tuggumit innan man går upp på scen. Inte för jag är någon erfaren sångstjärna precis ,men det såg ganska illa ut.

Altså vissa saker var bra, vissa saker var dåligt (inte uppträdanden) andra var bara konstiga. Men i det stora hela var det nog en ganska bra kväll!

Dessutom skulle livet vara mycket lättare om personer i ens närvaro hade koll på läget så de slipper sätta sig själva och andra i lite "prikera" situationer.

A demani miei amori

Kommentarer
Postat av: Ruff

Jag måste bara snabbt fråga om "Dessutom skulle livet vara mycket lättare om personer i ens närvaro hade koll på läget så de slipper sätta sig själva och andra i lite "prikera" situationer" syftar på mig och mitt framträdande. För övrigt är stavningen du antagligen sökte prekära.

2009-04-15 @ 01:46:04
URL: http://jensuno.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0