Dagens Outfit m.m.

Jag är sjukt rastlös idag, jag har inte denblekaste aning vad det kan bero på. Jag hade enormt svårt att gå upp i morse det var nära att jag stannade hemma. Men jag tog mig till föreläsningen och efter den fick jag reda på att vi inte alls skulle grupparbeta till 15 utan att vi bara skulle lägga till lite gran och sedan åka hem. Det tog inte alls lång tid så ca 11 var jag tillbaka hemma.
Det var då jag blev rastlös. Jag har lagat mina vantar, jag har städat mitt rum (ordentligt!), jag har sorterat min sylåda (jag behöver en till), jag har städat min garderob, jag har organiserat mina skarfsar (jag har ganska många), jag har diskat matlådor och diverse saker, jag har städat mina kylskåpshyllor och jag har ätit. Det värsta är att jag har segat lite, jag har inte skyndat mig alls. Men nu är det klart. Jag har återgått till att leta nya gardiner till mitt rum och jag har hittat ett par till som jag kan tänka mig, men de måste ses i verkligheten.

Jag tänkte lägga upp ett dagens outfitfoto det var ju ett tag sedan. Visserligen ska tröjan bytas till min älskade FOUL tröja senare!


Kofta: Lindex
T-tröja: Monki
Chinos: MQ

Kommentarer
Postat av: caroline

gosh vad duktig du är! jag har suttit här heeeeeeeeeela dagen... blärk.



ses ikväll! heja FOUL och kultingar!

2009-02-18 @ 14:41:16
URL: http://carolinewisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0