En ganska effektiv (kanske) dag!

I morse bar det av till skolan för kemilabb, inte jätte kul. Efter det så cyklade (ja ni läste rätt) jag och Linda ner på stan. Vi började med att fika lite.. eftersom jag försov mig lite i morse och han inte äta frukost men även för att affärerna inte hade öppnat. Jag skulle höpa hårfärg och Linda var (är) på jakt efter en guldklänning. Jag hittade min hårfärg men Linda hittade ingen klänning. gick runt ett tag. Därefter var det dax för att färga mitt hår. Det var på tiden. Det syns inte så mycket, men jag ser det så det är det som räknas! Efter det tittade vi på Den rätte för Rosing. Genska tragikomiskt program, mycket pinsamma människor. Sedan tog jag mig tillbaka till kära Ryd med två overaller som Marika och Sofia ska låna ( Kravall i klänning och pumps, det tror du va!) Sofia kommer till Linkan 17 så då ska jag till Linni och Elin och hänga en stund (lämna tillbaka stövlarna och overallerna).
Jag tror att det kommer bli en rolig kväll ikväll!

Ps Min Cykel fungerar igen. Kan ha med att det är plusgrader igen... Ioch med att jag var sen i morse var jag så illa tvungen att ta cykeln. Växlarna hoppade lite i början men nu fungerar den!! Kalas!Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0