En intensiv dag!

Idag har jag varit hos optikern, jag lyckades försova mig så jag slog nog rekord på att duscha snabbt och att hinna med bussen ner till stan. För en gångs skull hittade jag rätt snabbt så jag lyckades komma i tid!
När jag kom hem så åt jag frukost/lunch och efter ett tag kom lilla Ruff hit och hjälpte mig med revärerna! Kalas vi kommer vara SÅ snygga! Vi har även sytt en liten substitut FOUL som i morgon kommer heta Mita, för hon är hemma och firar sin syster i Göteborg.
Senare på kvällen så var det dax för spex med blåset, det var roligt men väldigt långt, kan bero på alla omstarter en viss personsom satt bakom mig framkallade. Men jag lyckades ändå ta mig till [Hg] för lite öl, mingel och allmänt mys! Det var den godaste ölen jag druckit på länge.

Så jag tycker jag har hunnit med massor ikväll. Plus att jag fickmina aningar besannade =)
J & C r sittng in a tree....

nu ska jag äta lite så jag överlever dagen i morgon! Vi ska ju ses hemma hos mig i morgon kl 1300 om 11 timmar,  och jag måste städa!
som ni märker har jag druckit ett par öl innan jag skrev detta inlägg ;) men jag har inte skrivit många inlägg på fyllan så enjoy!

puss och kram banan!

Kommentarer
Postat av: Ruff

Haha, tack. Jag kommer ihåg ATT jag såg på hg, men inte vilka. Nu kommer jag ihåg dock, när du hjälpte mig med initialer...

2009-02-14 @ 09:39:51
URL: http://jensuno.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0