Hemma i Lomma

Nu är jag hemma, eller jag kom hem igår, tåget var försenat (ovanligt). Jag var en av de där störiga personer som hostar och snyter sig hela tiden. tur att jag hade två säten för mig själv. Förutom tågresen var gårdagen mysig.
Idag har jag klippt mig, inte mycket men det syns kanske. Efter det gick jag och mamma på stan, lite iriterad hittade ingenting annat är ett par skor från H&M som jag redan har två par lika dana i fast i andra färger. Jusst det jag (mamma) har köpt massor av förkylnings medecin så jag kan bli frisk. Men jag är glad ändå.
Ikväll är det TV-soffan med mina päron (min syster är ju häftig så hon ska ut på party). Men jag ska sitta hemma och hosta och käka chips med mina föräldrar och min tjocka katt. Så det blir en ytterst lugn helg för min del!
Nu ska jag iväg igen... Nu är det Nova som gäller. Det betyder ett par gummistövlar för min del =)

Chip och hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

vad mysigt med hemmakväll=)

kom tillbaka frisk och kry!

2009-02-28 @ 16:55:57
URL: http://korvstroganoffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0