Hyllning till min väska och lite allmänt gnäll!

Jag ÄLSKAR min nya väska! Även om den är lite större än jag trodde, men en stor väska har väll ingen dött av!
Jag behövede väskan, jag har varit lite små nere och shopping gör mig glad, Monki gör mig glad. Jag handlar mer och mer på Monki, Jag tror det kan bero på att H&M:et i Linköping är riktigt dåligt! Jag saknar Trend delen, men snart ska jag hem till Skåne så då blir det shopping i Malmö.
Jag tror nog att jag har lite hemlängtan... men jag är ju bara hemma en helg, hur ska det gå?

Jag känner att Inlägget saknar lite struktur, men jag är lite förvirrad. Det tycks vara mitt nuvarande normalläge. Nä nu ska jag städa mitt rum riktigt ordentligt jag är rastlös!


Min fin fina väska
Mitt enormt fula golv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0