Jag som inte skulle ta någon öl ikväll!

Idag har varit en ganska halvbakisdag, jag mådde ganska illa i morse under grupparbetet. Men men. Sedan har jag haft lite halvtråkigt i eftermidagen tills vi skulle gyckla för balmiddagen. Det gick ganska bra, förutom en sak, som jag mår lite dåligt av. Hoppas verkligen att det löser sig. man kan inte tänka på allt här i världen, och intern humor är ibland lite knepig för andra.

Efter gycklandet så gick vi tell niklas korridor och jag tittade på när de andra spelade poker, jag kan nog vara ett chipsmongo, men jag tycker det är roligt att leka med chipsen eller vad de nu kallas, de där små runda sakerna i olika färger som ska vara "pengar". Det var roligt första partiet men andra hade jag byggt allt jag kunde med de där små brickorna. Dä kände jag att man kanske skulle hem. Men då fick jag ett sms från Björn som sa att han och Emelie var på väg till Hg, Kalas tänkte jag, då går jag dit, men jag ska inte dricka ngt. Det tog kanske tre minuter sedan stog jag med en öl i handen, och det blev en till... visst den höll jag i ganska läng (läs bara länge). Insåg att ALLA andra var jätte fulla! (enormt).

Då var det dags att bege sig hemmåt! Med söta Amandas komentar till Björn om att han var skåning tittandes på mig, och hennes ansiktsuttryck när jag säger att jag också är från skåne. (Kommer inte ihåg vad hon sa, men jag svarade att jag också var från skåne).

Summan av kardemumman är väll att det har varit en oerhört händelserikdag, trötts tråktiden däremellan när man inte har gjort någonting alls.

Klart slut vargtjut

Kommentarer
Postat av: Ruff

Två öl är ingen öl.

2009-02-21 @ 11:12:21
URL: http://jensuno.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0