Känner mig så förvirrad

Jag vet knappt vad som är upp och ner! Jag vet inte vad jag ska göra i veckan... Är det någon som vet vad jag ska göra? Jag känner att det är ngt jag ska göra i morgon men jag vet inte riktigt... Jag har faktiskt skrivit ut ett nytt schema så jag hittar vart jag ska... Så i morgon mina damer och herrar ska jag på en fysikföreläsning i I101 8-10 (det är sant JAG ska sitta på en fusikföreläsning)
Jag känner mig ensam och borttappad!
Jag behöver min lilla kalender!


Min tillfälliga kalender
ett A4 från it's learning

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu har jag också en blogg, mia var teknisk och hjälpte mig =)

korvstroganoffen.blogg.se

Hahahha!

2009-02-24 @ 13:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0