Måndag

Idag var det otroligt svårt att komma upp.. Jag vet inte riktigt varför, kanske för jag kände på mig att det skulle vara slask ute...

Men jag tog mig samman och mötte Joel för att cykla till key. Vi skulle nämligen fånga in de som är sugna på att söka ÖF men inte fått tummen loss. Vi fick ihop några (mer eller mindre frivilliga ansökningar). Vi satt där under lunchen, och jag skulle ju ha introduktion till Mat/Nat-miljön men eftersom min kära kalender är på villovägar så vet jag knappt upp och ner på mitt liv, det vill säga jag visste inte vart jag skulle. När jag fick reda på vart det var ngn stans, så var det tre min kvar. Tre minuter på att packa ihop mig, och cykla i snöslask från Key till Vallfarten. Jag hade kanske klarat det, om min cykel inte är lite lustig nu under vintern... En sak ska kanske nämnas är att jag avskyr att komma försent! Speciellt till föreläsningar! Är jag sen så kommer jag oftast inte alls! Men om man ska se den positiva sidan så är jag sällan sen!
Nu ska jag hälla varmvatten på min växel så den kan hoppa tillbaka till trean! Tvåan är värdelös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0