Motivationen är som bortblåst!

Idag har varit en sådär rolig dag. Det började med att jag tvingade upp mig själv, efter att ha suttit uppe till ganska så sent. För att cykla ner till stadsbiblioteket. När jag sätter mig på min cykel så märker jag att växeln har fryst fast på 2:an (min 2:a är ganska mesig) så det tar lite längre att komma ner till stan trots att jag cyklar som en idiot.
Där efter möts jag av ett schema för dagen 8-15 i biblioteket och på museum. Tjoho, jag hade ju räknat med att få sluta 12 så jag kunde sy klart overallerna.

Nu sitter jag här med en hög overaller framför mig tyg som ska bli revärer med huvudvärk och nollmotivation.

Så jag efterlyser till i morgon =) någon som vill limma/sy revärer med mig en stund på eftermiddagen, alternativt inatt... för det är väll då jag har tid..

Nu ska jag njuta av mitt Kaffe (antar att huvudvärken är kofeinbrist, jag har inte druckit något kaffe alls idag!!)

Tjoflöjt

Kommentarer
Postat av: Elin

Attans, jag och Axel ska gå spons. Vad händer ikväll?

2009-02-12 @ 17:45:15
URL: http://elinelwin.blogg.se/
Postat av: Ruff

Jag kan komma imorgon eftermiddag och hjälpa till, om du vill. Jag har antagligen inget bättre för mig ändå.

2009-02-12 @ 18:51:16
URL: http://jensuno.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0