Ojoj... Men solen skiner iallafall!

Igår var roligt! Förfest hos Carro med Björn och Emelie. Jag som skulle ta det lite lungt.
Carro den söta spillde vin på sig själv två gånger, en hemma hos henne och en gång på vägen. Tur att jag bor så nära [Hg] och att vi har typ samma storlek. Tummen upp för att låna kläder!

Vi var aldeles för fnissiga för stämningen på [Hg], det var jätte mysig musik, men kanske  vid ett annat tillfällenär man är på ett annat humör. Så jag hängde med mina små fellowFouls som jobbade. Jag åt chillit på nötterna (vilken rolig mening) och skrev på Post it - lappar. Jag tror inte att jag var så dryg.
Visst jag raglade hem sedan, jag vet inte vad klockan var, men jag bestämde mig för att det var dags för hemgång.

Imorse var det ganska segt att ta sig till skolan, men jag kom inte sist. Jag försökte vara eftektiv, men jag tror inte att jag tillförde så mycket. Men vi är klara nu åtminstonde. Nu har jag lite ont i huvudet och är inte alls pepp på att gå ut ikväll så det blir nog mest hemmamys för min del. Men man vet ju aldrig!

Nu ska jag rotarunt i min kyl/Frys för att se vad jag kan hitta. Det finns ju tydligen vaniljmuffins som lever farligt!

Väldigt intetsägande inlägg men solien skiner iallafall =)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Du var inte dryg :)

2009-02-20 @ 14:57:06
Postat av: Björn

Klart du ska ut o festa. Igår var ju bara uppladdningen för helgen :)

2009-02-20 @ 15:18:12
Postat av: caroline

det var kul när vi fnissade på spelningen! haha det hade jag glömt.



tack för igår! och för tröjan, du får den nästa vecka.



puss!

2009-02-20 @ 17:06:05
URL: http://carolinewisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0