Söndags ångest... eller?

Då var det söndag. Slutet på en sjukt intensiv vecka! Massor med möten och massor med [hg]!
Jag vinklade just upp mina persienner och såg det vita täcket. Det snöadeju massor igår! jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Det är fint och så, men jag vill ha vår! Så man kan ha fina vår skor och inte behöver ha tjocka kläder och frysa likväl.
Men när det är snö så är det ju varmare det är ju bra! Men jag HATAR slask!!! Men tur att jag har lånat Linneas gummistövlar... stackare hon kommer aldrig få tillbaka dem.

Jag hämtade Linda igår på [Hg] och så gick vi till Statoil... Hihi... Undrar hur hon mår idag?

Här kommer en liten bild på snö och på [Hg]. den är tagen från mitt fönster så då kanske folk kan förstå varför det är så lätt att gå dit.


Kommentarer
Postat av: Ruff

Det var jättesvårt att cykla hem inatt, med all snö. Det var rena rama turen att jag klarade det utan at ramla.

2009-02-22 @ 12:57:17
URL: http://jensuno.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0