Upprörd!

Jag sitter och slötittar på tv i allrummet undertiden jag lagar mat till morgondagens matlåda. Spanjoren har kompisar här i sitt rum, men han har inte stängt dörren så jag har lite svårt att höra det som sägs på tvn så jag stänger dörren till korridoren. Där efter kommer en in till köken hanska käka ngt, Alfonso (spanjorens riktiga namn, han heter altså inte spanjoren), kommer in ska käka pizza och antagligen spilla lite mer ost i ugnen utan att ta bort det. De börjar prata, spanska är ett fult språk har jag komit fram till, det är skränigt och högt (Kanske är lite individuellt men de i köket var sådana). de går tillbaka till Alfonsos rum. Jag är nöjd och då börjar Röd Drake som jag gärna vill se, jag kurar upp mig i soffan och skuter upp disken. efter fem minuter väller det in spanjorer och de ska stå i köket och prata (läs skrika) undertiden jag försöker titta på filmen. Jag ger upp går och diskar får ont i huvudet av deras evinerliga kacklande. När jag är klar med disken och trodde att spanjorena tänkte gå tillbaka till Alfonsos rum hade de ockuperat sofforna! Då suckade jag och gick, tänkte att detta ska bli ett blogginlägg. Att payback time kommer att komma ska spanjorerna veta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha!

2009-02-18 @ 02:16:27
Postat av: Ruff

Det är sådana bitterheter som får mig att tänka att "Berga är inte så jävla dumt iallafall"

2009-02-18 @ 13:20:45
URL: http://jensuno.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0