Vilken dag!

Idag har varit en kalas dag! Visserligen föreläsningen var ju inte jätte rolig, och jag fick seriöst anstränga mig föratt hålla mig vaken. Men efter det blev det en kanon dag! Jag ha med att handla och tvätta. Mysig promenix i solen och sedan te var en av höjdpunkterna. Där efter skulle jag hhjälpa malin med att bära tillbaka möbler, vilket resulterade i att jag har bytt till mig en bokhylla. Efter det var det fika. Sedan var det stan som gällde. Ett par glas på platå (nu vet vi att NH har stängt på tisdagar) med roliga människor! Men de stängde kl 10 så vi begav oss tillbaka till ryd, jag och mita gick till hg för en till öl, träffade lite mysigt folk.
Kortfattat en kanondag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0