Woho!

Statusuppdatering: Jag är fortfarande ganska så rejält förkyld, men jag är glad ändå för jag har massor av skoj framför mig plus att jag klarade tentan som jag var stensäker på att kugga!

Just idag är jag ganska stressad för jag ska fara och flänga runt som en idiot. När denna dagen är slut har jag haft: föreläsning, grupparbete, seminarie, möte med valborgs gruppen, möte med baren baren och provat tröja med foul. Det som inte är jätte  kul är att jag MÅSTE städa, tvätta och handla... Allt det där som lätt glöms bort så lätt när man har andra saker för sig.
 Men nu har jag ca 30 min till godo, så nu ska jag blixt röja mitt rum (vilket kommer att leda till en överfylld tvättkorg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0