03:13

Nu är klockan över 03:13 och jag har insett att jag har vänt på dygnet, men sedan är frågan om jag bryr mig? Det är ganska mysigt att vara vaken på natten. Det är ju bara det att jag gillar att vara vaken på dagen med, hur löser man det? Jo man får helt enkelt sova så lite som möjligt.
Jag måste ju upp och skriva på min hemtenta som det inte blev så mycket skrivet på idag. Det är precis som förr, man kan helt enkelt inte lära gamla hundar nya trix. Fast eftersom jag bara är halvgammal så kanske det finns en gnutta hopp om några ny trix?

Kommentarer
Postat av: Ruff

Än är inte hoppet ute för oss som bara är 20. Fast det bådar kanske inte så jättegott. Jaja. En sak är säker; jag har vänt på dygnet. Promenaden blev över två timmar lång (jag mötte upp Malin inne i stan, så jag blev inte ensam, så som tanken var). Jag sitter och äter bröd med tzatziki klockan halv sex, och ska snart se andra halvan av Pirates. Psykisk hjälp, någon?

2009-01-14 @ 05:29:52
URL: http://jensuno.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0