En timme kvar tills bussen går!

Godmorgon! Nu är det en timme kvar tills bussen går in till centrum så jag kan sitta och ruttna på missionskyrkans aldeles förträfligt osköna bänkar! Ja det kommer bli en fantastisk dag!
Fast en bra sak är att jag har köpt Tentakravallbiljett, så jag har redan varit en sväng på campus...
Vilket senare leder till en av de mest obehagliga saker jag varit med om!

Jo när jag hade köpt biljetten var klockan ca 08:07 vilket betyder att alla som börjar 08 (08:15) ska ta sig snabbt till skolan... Jag sätter mig på cykeln och börjar styra mot märkesbacken... Jag kan nämna att det är snorhalt ute också vilket bidrar till lite extra spänning!
Alla cyklar som idioter upp för denna backe och jag kommer från andra hållet, försöker hålla mig så mycket åt höger som möjligt utan att hamna i diket! trots det håller jag på attt bli påkörd (frontalkrock pratar vi om då) ett antal gånger!
människor är sjuka i huvudet på morgonen, har de så brottom kan de väll ställa klockan lite tidigare så de inte behöver köra ihjäl stackars mig!



Kommentarer
Postat av: Ruff

Framförallt är stressade folk på cykel i uppförsbackar benägna att vinkla huvudet lite väl mycket nedåt och får där med dålig sikt framåt.



Det är i sådana stunder jag hatar människor.

2009-01-20 @ 09:52:29
URL: http://jensuno.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0