Jag tycker synd om mig själv!

Jag är sjuk! Jag hatar att vara sjuk, och jag är inte ens megasjuk så man ligger däckad. Utan jag är lite sjuk, men så att jag inte orkar göra saker, jag har ont i huvudet och i halsen. Jag tror till och  med att jag hade feber. Jag har aldrig feber! Men inte tillräckligt för att få tycka synd om sig själv befogenhet. Det värsta är att jag absolut inte har tid med att vara hängig. jag har inte energi till att plugga och eftersom jag har två intensiva helger framför mig nu. Så jag hoppas på att jag ska på ett misakulöst sätt bli frisk tills i morgon när allt börjar!

Min "räddning", även lite produktplacering.

Desutom har jag försökt städat mitt rum i ungefär två veckor, men det går inte... När det nästan är klart så händer det mycket så alla mina saker dumpas på golvet. nu är min fotölj fylld med kläder som jag provat och bestämt mig för inte idag... Ni vet hur man gör!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Jag förstår dig precis..av förklarliga skäl;) Men eftersom mitt liv inte är så busy som ditt kan jag ta på mig din sjukdom också så du kan få vara frisk :)

2009-01-29 @ 17:44:40
URL: http://attvaralisen.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Ja vi är eländiga vi, men du är väll busy med ett ganska viktigt jobb ;)

2009-01-29 @ 17:46:21
URL: http://hedvigz.blogg.se/
Postat av: Lisen

Viktigt och viktigt...snorungarna saknar mig säkert inte haha ;)

2009-01-30 @ 10:09:47
URL: http://attvaralisen.blogg.se/
Postat av: Bejjan

1. du har blogg - najs!

2. esbiritox.. jag skulle gärna krängt ett helt paket om jag hade haft möjlighet just nu haha

2009-02-06 @ 22:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0