Jösses Amalia!

Söndag kväll... Jösses vad veckan har gått fort, och nästa kommer att gå lika fort minsan, jag är uppbokad hela veckan! Men det gör ju ingenting  eftersom det är roliga saker!

En kort sammanfattning om vad jag har hittat på i veckan/helgen. I torsdags var det dags att dra på den mysiga åvven och rookie tröjan och bege sig ut på kravall! Jag kan säga att det var inte det roligaste jag gjort men jag hade trevligt! på fredagen var jag  i princip
död.
Jag somnade ungefär halv elva och störde mig på de under mig som hade fest, men till och med jag insåg att jag kan inte vara en sån kärring och klaga halv elva en fredag när jag bor i en studentbostad!
 
På lördag morgon kölagade jag dock! Eftersom när jag ska till Hemköp möts av en ganska så regäl spya precis vid ingånen. Jag klev äklad över den och hoppades att den skulle vara borta när jag kom tillbaka... Icke sa nicke! men då mötte jag Aldi och vi ringde störningsjouren och sedan var spyan borta när jag skulle ge mig av ingen.

Jag och mina Rookie vänner skulle ju jobba för våra föräldrar =) på deras lilla tillställning, så det var på med åvve och rookie tröja två gånger denna veckan! Det var roligt att jobba lite tröttsamt eftersom vissa blir väldigt dryga när de blir fulla. Vi agerade fylletaxi med, det var en spännande trip med två spypauser. Och förklaring hur ofta detta inträffar personen ifråga. Vi var lite lätt chockade när det bar tillbaka mot skytte-c!
Jag lyckades även tappa bort min mobil! Jag har haft med den på fyllan många gånger, så då kan man ju ge sig på att den försvinner när jag är nykter och ansvarsfull! Tur som var så återfanns den i Elins bil! Så då slipper jag gå skallgång efter alla nummer och skaffa en ny mobil!
 
Idag har jag ägnat mig åt att titta på film och att torka vatten (en annan historia) och haft lite små ångest över min mobil!

Imorgon är det dags för skola och plugg med nu kurs, jag är väldigt motiverad känner jag, eftersom jag vill att det ska gå bättre än förra! Sedan på kvällen är det möte som gäller tjoho! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0