LOV?? Hallå? Vart tog det vägen?

Vart tog jullovet vägen? Jag hade ju tänkt plugga och träffa vänner men det har inte gått så bra med det. Och nu till råga på allt så har jag dragit på mig en megaförkylning. Ikväll är det lördag och då vill man ju gå ut och festa med sina kompisar, men nej inte jag för jag kunde ju inte låta bli att bli sjuk (även om förkylning normaltsätt räknas till sjuk, men när man har feber, ont i halsen, hostar och snorar då är man sjuk). Vill ni ha mer detaljer så finns det...
 
Jag vill ju klä upp mig och sminka mig fint men jag kommer antagligen somna innan kl 23. Vilken rolig kväll!


Nu ska jag packa med, eftersom jag har insett att jag har utökat min pakning ganska rejält sedan jag kom tillbaka hit. Dels så tar en symaskin ganska stor plats! Och så har jag shoppat loss här nere med!


Nä nu ska jag gå och snyta mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0