Söndag!

Idag är det söndag och det har minst sagt varit en intensiv helg, men ack så rolig. I fredags firades det att tentan var inlämnad. igår mådde jag inte kalas, vilket inte blev bättre av att inte äta alls mycket: ett knäckebröd, två råa morötter, lite kladdkaka(tack Ruff) och Chips (tack Michaela och Zara). Men jag piggnade till vid nio/tio tiden så vi hamnade på vårt älskade [hg], det var visserligen inte jätte mycket folk som man kände men det var roligt ändå, jag tog det ganska lugnt av förklarliga skäl...

Idag försöker jag motivera mig till lite städning och tvättning, det går sådär bra! jag är mest sugen på Pizza. Så jag tycker Linnea kan komma tillbaka från Ikano huset så vi kan äta...=)

I fredag så firade jag tentan med att shopppa lite med, jag älskar Monkis rea, deras kläder är ju inte precis dyra ivanliga fall, men det finns fortfarande snygga saker på rean tillskillnad från andra affärer (läs H&M, Gina Tricot).

Mä nu får jag väll gå till tvättstugan och ragga upp en (eller tre) tvättmaskiner =)

Kommentarer
Postat av: Ruff

Varsegod. Kladdkaka is the shit.

2009-01-19 @ 04:56:48
URL: http://jensuno.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0