Tillbaka Hemma

Nu har jag kommit tillbaka hem till Linköping. Ärligt talat det känns som hemma nu, jag har saknat folket här massor. Visst jag saknar mina vänner i Skåne med men jag har ju valt själv att flytta hit och det är ett val som jag är oerhört nöjd med.

I morgon är det dags för första jobbpasset på [hg] och det ska bli roligt, visserligen så känner jag många som ska gå dit (och definitivt inte jobba). Men det kommer bli roligt i alla fall! Det är ganska skönt jag behöver inte planera vad jag ska ha på mig, det är ju overallen och rookietröjan som gäller. Kanske inte värdens snyggaste eller jo kanske ;)


Ps jag har träningsvärk efter mitt släpande av packning, men jag lyckades komma fram med den Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0