va söndag, redan??

Och nu var det helt plötsligt söndag, jag vet inte vart den här helgen har tagit vägen, eller jo det vet jag ju. Jag har jobbat på [hg] och man orkar inte gå upp så tidigt om man slutar runt 4 på morgonen. Men nu har jag laddat med en kopp kaffe och ska sätta mig och skriva det förbannade caset. Sedan är frågan om jag orkar ta mig till repet idag... eller frågan är om jag inte borde plugga istället...

En liten utvärdering av folket på [hg] fredagen jämfört med lördagen. I fredags var det mycket skönare folk än i lördags. De var lite små dryga, jag vill inte peka ut vad det var för folk, men det var inte lärare... bara det säger väll en del.


Kommentarer
Postat av: lisette

bor du i linkan? hg= herrgårn i ryd?

2009-01-11 @ 13:42:13
URL: http://thatsamore.blogg.se/
Postat av: DiaNa

jag vet, veckorna går jättesnabbt! :D men det är bara bra, jag längtar efter våren och värmen!! :D

2009-01-11 @ 13:43:11
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0