Vad jag vill ska hända!

Följande saker skulle jag vilja att de skulle hända (underligt nog är de tentarelaterade)!

1. En liten tomte skulle komma och skriva min hemtenta åt mig.
2. Om tomten inte kommer, så skulle jag få världens inspirationsrus och kunna skriva klart allt på en kvart (med korrekta referenser)
3. Att det står på it's "Eftersom April skämt är väntade första april så tidiare la vi detta: April April, Tentan och caset är bara ett skämt, ni behöver inte lämna in det"
4. Jag vaknar i morgon och det är söndag den 11:e jan och jag har fortfarande kvar det jag har skrivit hittils.

Ja jag kan nog fortsätta ett tag till, men nu ska jag faktiskt ta och skriva lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0